Wieczorna pielęgnacja twarzy

Wieczorem, staram się bardziej zadbać o pielęgnację mojej twarzy. Rano nie używam wielu kosmetyków, więc też nie widzę potrzeby nakładania na twarz tych wszystkich specyfików. Zatem wieczorem, chciałabym się o nią bardziej zatroszczyć. Za każdym razem, staram się urozmaicać moją pielęgnację, dlatego też postanowiłam zrobić notkę na ten temat. Zapraszam do wpisu :)



1. Demakijaż i oczyszczanie.




Wieczorem zaczynam od demakijażu twarzy. Na początku używam płynu micelarnego z Garniera. Jest jednym z najlepszych produktów do demakijażu, jakie dotychczas miałam i jakie krążą w internecie z opinii innych blogerek. Następnie używam żelu do twarzy BeBeauty, by oczyścić skórę i usunąć ewentualne resztki makijażu. Nie uważam go za najlepszy produkt, ale spełnia moje wymagania :)

2. Krem do twarzy i pod oczy. 




Kiedy skończę demakijaż, sięgam po krem do twarzy z Ziaji. Jeśli jednak zauważam u siebie jakiekolwiek niedoskonałości lub przebarwienia, stosuję trójaktywny preparat złuszczający z Perfecty (którego recenzje zrobiłam na blogu :) ) Pod oczy, nakładam krem marki Lirene, abym rano nie miała worków ani cieni.

3. Balsam do ust. 




Kiedy krem się wchłania, zabieram się za moje usta. Jest to głównie balsam z The Body Shop'u, który pięknie pachnie i daje ogromne rezultaty. Koniec problemu z pękaniem ust, zawdzięczam jednak pomadce z Alterry, którą stosowałam w czasie tego problemu i którą stosuję w ciągu dnia, więc również postanowiłam ją tutaj opisać.

4. Peelingi oraz maseczki.




Aby oczyścić twarz z martwego naskórka, raz raz w tygodniu, staram się używać peelingu, bądź maseczki. Nie mam swoich ulubionych. Zazwyczaj wybieram jakieś z dobrym składem i używam ich naprzemiennie. Bez różnicy jest dla mnie, czy są to saszetkowe czy w kremach / tubkach. Swego czasu używałam maseczek oczyszczających z Ziaji, jednak nie widziałam żadnych efektów. Obecnie lubię antybakteryjną, , która widocznie pomaga na niedoskonałości.

Więc to tyle z mojej pielęgnacji. Sami widzicie, że nie ma tego dużo, lecz staram się jak mogę. A jakie Wy macie ulubione produkty do pielęgnacji? Może już coś stosowałyście? Może z czegoś skorzystam :* Dziękuję i pozdrawiam!

Komentarze

Popularne posty