Odżywka do paznokci Eveline

Jeśli rozważasz wybór kupna odżywek z Eveline, zachęcam do przeczytania tego postu :)



Zacznę od tego, że odżywki z Eveline, zawierają formaldehyd. A formaldehyd bowiem, jest to substancja powodująca onycholizę (rozwarstwiania się płytki od łożyska). W swoim zbiorze posiadam dwie odżywki; 8w1 oraz maksymalny wzrost paznokci. Skład tych odżywek pozostawia wiele do życzenia, ale trudno... Wóz, albo przewóz. Klamka zapadła - kupujemy! Przecież gorzej już nie będzie, prawda?! Przez okres stosowania odżywki Eveline 8w1, nie widziałam specjalnej różnicy. Moje paznokcie po jakimś czasie, rzeczywiście urosły, ale nie było to zauważalne po 10 dniach, jak zapewnia producent, a po paru miesiącach. Z tego więc względu nie wiem, czy ten przyrost płytki zawdzięczam odżywce, czy po prostu czasowi. Po dwóch miesiącach, zaczęły się niestety łamać. Po długich paznokciach nie zostało śladu. Były krótkie, ale to co mnie zaniepokoiło, to dziwne "przerwy" na środku płytki. Nie zważałam jednak na to i zakupiłam drugą. "Przerwy" wcale nie zniknęły, a dodatkowo moja płytka paznokciowa, zżółkła. Teraz odstawiłam wszystkie odżywki. Do listopada dam sobie spokój z wszelką chemią na paznokciach. Zadbam o nie olejkami i oliwkami do paznokci. Zobaczę czy ich stan się polepszy i może przetestuję odżywkę z Golden Rose bez formaldehydu.

Czy polecam? Ogromnej szkody moim paznokciom nie zrobiły, ale efektów też nie widzę. Zatem nie polecam, jeśli chcecie coś naprawdę działającego.

Czy kupię ponownie? Nie wiem, za jakiś czas może wrócę do Eveline 8w1 ze względu na piękny połysk, jednak to za co najmniej pół roku, aż moje paznokcie odzwyczają się od formaldehydu. Jednak do Eveline na porost paznokcia, na pewno nie wrócę.

Cena: 12,99 zł.

Dziewczyny, dajcie znać jakie są Wasze odczucia po użyciu tej odżywki. Zdania na temat tych odżywek są różne, więc u Was mogą się sprawdzić :)
Do następnego :*

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty