Perfecta - Trójaktywny preparat złuszczajacy

Kremy z kwasami są bardzo popularne. Na rynku, można znaleźć je od praktycznie każdej marki. Skoro tak dobrze działają, dlaczego nie spróbować?! Buszując po drogerii, zauważyłam trójaktywny krem z Perfecty, którego składnikami aktywnymi są 3 kwasy - salicylowy, glikolowy oraz migdałowy. A kuracje kwasowe jak wiadomo, działają. Szybki przegląd: skład całkiem niezły, zapach okej, opis zachęcający - bierzemy!



Skład: Aqua, Caprylic/Capric Tri-glyceride, Isohexadecane, Cetearyl Alcohol, Glycerin, LacticAcid, Glycolic Acid, Citric Acid, Malic Acid, Salicylic Acid, Hydrogenated, Polydecene, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloldimethyl Taurate Copolymer, Cetearyl Glucoside, Dimethicone, Mandelic Acid, Propylene Glycol, SalixAlba Bark Extract, Allatoin, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, lHydroxyacetophenone, BHA, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citra

Działanie: kwasy złuszczają i pomagają odblokować zapchane pory oraz redukują przebarwienia i ślady po niedoskonałościach. Sebum Control matuje i redukuje wydzielanie sebum oraz ściąga rozszerzone pory. Alantoina wspomaga łagodzenie podrażnień.

Wskazania: intensywna pielęgnacja cery skłonnej do przetłuszczania się oraz powstawania zaskórników i wągrów.

Jak widać, dobre i neulralne składniki, znacząco przeważają. Fakt, można by wyeliminować parę tych gorszych, no ale trudno. Jeśli patrzeć na działanie, opis jest rzeczywiście świetny. Mnie zachęcił :P Ja przetłuszczonej cery nie mam, raczej suchą, ale niedoskonałosci mam, więc postanowiłam sprówać :)

Producent zaleca używanie preparatu na wieczór. Zaprzestałam więc używania swojego kremu do twarzy, na rzecz owego produktu. Na samym początku, czułam lekkie pieczenie (po paru użyciach, moja skóra się przyzwyczaiła). Już po pierwszej nocy czułam i widać było różnicę. Większe wypryski się zmniejszyły, a mniejsze zredukowały. Za drugim użyciem, niedoskonałości było minimalnie mniej. Hmm, różnicy nawet nie było widać, no ale przecież nie będę rezygnować. Krem w końcu działa podskurnie, prawda? :) Za trzecim razem, problemy na mojej twarzy, znów widocznie się zmniejszyły. Po około miesiącu, pory się zwęziły, a wągry zniknęły. Ten krem jakimś cudem nie jest, no nie oszukujmy się. Ale jeśli chodzi o działanie to jest spore. Dla mnie zapach tego kosmetyku, jest bardzo ładny. Wiem, że dla wielu osób, zapach jest chemiczny i nie przyjemny... Jak wiadomo, gusta każdego są inne. Moje natomiast bardzo polubiły zapach, jak i sam produkt. Mówiąc o cenie, można by powiedzieć, że jest wysoka.. W końcu 16 zł za tak małe opakowanie, to przesada. Jeśli jednak zwrócić uwagę na działanie - cena jest jak najbardziej w normie. Bądź co bądź, osobiście polecam owy preparat :)

Dostępność: w każdej drogerii
Wydajność: normalna
Cena: do 16 zł / 50 ml

A co Wy sądzicie o tym produkcie? Sprawdził się Wam? :*

P. S. Biorę udział w Wielkim Teście Kosmetyków. Jeżeli Wy też chciałybyście wziąć udział, to zapraszam do wchodzenia na stronę: http://wtk.mazidelka.pl/ :)

Komentarze

Popularne posty