Oriflame - CC Cream HairX, czyli krem CC do włosów

Moja pielęgnacja włosów dotychczas składała się jedynie z szamponu. Nie będę zaprzeczać - leniuszek ze mnie :D Ostatnio, przeglądając katalog, dojrzałam Cream CC HairX od Oriflame, czyli tak zwany krem CC, jakich teraz wiele na rynku. Nie ukrywam, że nie spotkałam się z takim produktem przeznaczonym do włosów i miałam wobec niego lekkie obawy. Był jednak na promocji i stwierdziłam, że cóż, najwyżej stracę dychę.


Jak obiecuje firma, jest to upiększający, nie wymagający spłukiwania kosmetyk w sprayu, który odżywia i chroni włosy oraz sprawia, że są jedwabiste w dotyku i doskonale nawilżone.

Jak używać:
Krem rozpylamy na dłonie, lekko pocieramy i równomiernie rozprowadzamy na suchych lub wilgotnych włosach, od środka ich długości po końcówki. Nie spłukujemy.
Przeznaczony jest do wszystkich typów włosów.

Produkt zawiera kompleks z kwasami Omega (kwas linolowy typu omega 6, kwas oleinowy typu omega 9 i kwas alfa – linolenowy typu omega 3), oraz 6 – Gingerol, które pomagają nawilżać, chronić i wzmacniać, zarówno włosy, jak i skórę głowy. Gingerol pozyskiwany jest z wyciągu z korzenia imbiru lekarskiego, który ma działanie przeciwzapalne i rozgrzewające, zapobiega wypadaniu włosów, łupieżowi, wspomaga leczenie łuszczycy. Dodatkowo w składzie kremu znajdziemy witaminę E, która odżywia i wzmacnia włosy od środka.
To wielozadaniowy produkt, którym możesz zastąpić dotychczasowe kosmetyki do pielęgnacji, odżywiania i stylizacji włosów.


Przejdźmy teraz do bardziej praktycznej części :)
Kosmetyk zapewnia 10 upiększających efektów:
- wspaniały blask,
- jedwabistą gładkość,
- kontrolę niesfornych kosmyków,
- objętość,
- łatwość rozczesywania,
- ochronę przed rozdwajaniem końcówek,
- ochronę koloru,
- ochronę przed wysoką temperaturą
- nawilżanie,
- regenerację.

Moje odczucia:
Produkt zamknięty jest w butelce z atomizerem o pojemności 150 ml. Jest to bardzo wygodna formuła, choć nie obędzie się bez użycia rąk. Pomimo tego, iż kosmetyk posiada postać sprayu ma lekką, kremową konsystencję. Z początku może się wydawać, że obciąży włosy i pozostawi na nich tłustą warstwę, ale tak się nie dzieje. Jednak to co można zobaczyć i wyczuć to gładkość oraz objętość. Tak właściwie wszystkie punkty się sprawdzają - można całkowicie ujarzmiać włoski, dużo przyjemniejsze jest rozczesywanie ich, końcówki są w dużo lepszym stanie niż były, włosy są nawilżone oraz zregenerowane. Jeśli chodzi o blask to sama nie wiem, wydaje mi się, że nie zrobił jakiejś spektakularnej różnicy. Włosów nie farbuję, zatem nie mogę tutaj tego określić, a i z wysoką temperaturą też bym teraz nie szalała :D
Krem mimo wszytko oceniam bardzo dobrze, jest to bardzo wygodny produkt, dający ogromną różnicę. Myślę, że cena 30 zł za nie jakąś mega wielką pojemność to trochę przesada, ale można spotkać krem na promocji (na pewno dam Wam znać na Instagramie - @kosmetycznie_i_prosto).


A jak Wy oceniacie takiego typu produkty do włosów? Znacie? Sprawdzają Wam się? Jeśli macie inne odżywki, kremy równie skuteczne - dajcie znać :)
Pozdrawiam ❤

Komentarze

  1. Lubie takie produkty, choć cena trochę za wysoka miim zdaniem. Muszę tez uważać bo mam delikatne włosy i łatwo je obciążyć. Musze upolować go na promocji na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ten sam problem i również bardzo się bałam. Mimo wszystko zaryzykowałam i nie zawiodłam się! Obserwuj mojego Instagrama - na instastories dodaję promocje najciekawszych produktów :)

      Usuń
  2. Zawsze miałam problem z włosami. A to wypadały, a to końcówki się rozdwajały... Jeszcze nie znalazłam odpowiedniego produktu dla siebie, ale myślę, że skuszę się na ten przedstawiony przez Ciebie w tym poście. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam sporo rozdwojone końcówki, być może ze względu na bardzo, bardzo rzadkie wizyty u fryzjera, ale ten krem dużo bardziej zmniejszył ich widoczność i zapobiegł rozdwajaniu się nowych włókien :)

      Usuń
  3. Rzeczywiscie ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  4. z Oriflame uwielbiam olejek do włosów, ale odżywka bez spłukiwania w sprayu tylko gliss-kur- chyba nic mi jej nie zastąpi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj tego kremu, może okaże się równie skuteczny :)

      Usuń
  5. Wydaje się byc dobry ;)
    Też mam tyle takich rzeczy i mimo wszystko jakoś leży xD

    Pozdrawiam serdecznie
    http://natalena-style.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie nie lubię i nie specjalnie chce mi się używać odżywek, ale ten produkt naprawdę trafił do moich ulubieńców :D

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy produkt, być może go w przyszłości wypróbuję.

    Obserwuję od dawna,
    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej wyhaczyć promocje, bo kosmetyki są dość drogie w normalnej cenie :(

      Usuń
  7. Oo :) Akurat szukamy czegoś do włosów ^^ A ten krem super wygląda! MEGA wpis :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że się sprawdzi, zawsze warto spróbować :D
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja powoli się do niej przekonuję, ale kosmetyki w cenie stałej są często bardzo drogie :(

      Usuń
  9. Nie lubię żadnych odzywek, kremów do włosów bez spłukiwania poza sprayami z Gliss Kura. Moje włosy po takich specyfikach bardzo szybko się niestety przetłuszczają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie testowałam, ale słyszałam dużo dobrych opinii, więc może spróbuję ;)

      Usuń
  10. Też uważam, że trochę za wysoka. Ja używam zawsze tych najtańszych odżywek, bo u mnie wszystkie się sprawdzają. Moje włosy po prostu wciągają odżywki :D

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a którą najbardziej lubisz? Ja też kupuję tanie, bo nie widzę sensu w kupowaniu takich drogich, często nie robiących większej różnicy :)

      Usuń
  11. Hmm... nie znam tego produktu, ale moje włosy są mega wymagające więc zwykle stosuję produkty naturalne.
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten krem CC bardzo lubię, więc może spróbuj :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty