3 najlepsze tusze: Avon, Wibo, Lovely

Tusze do rzęs to kosmetyki, które mają wielką moc. Otwierają oczy i sprawiają je pełniejszymi, a nasza twarz wygląda zupełnie inaczej. Całkowicie odmienia spojrzenie. Z tego względu mam do polecenia 3 tusze, które dla mnie są nie zastąpionymi kosmetykami! :)




1. Avon - Big Multiplied
Fantastyczny tusz, który daje przepiękny efekt na rzęsach. Nie są posklejane, za to wydłużone i naturalne. Już jedna warstwa wystarczy, aby rzęsy wyglądały zjawiskowo! Produkt kosztuje 39 zł.

2. Wibo - Growling Lashes
Mój pierwszy tusz, który jest ze mną od bardzo dawna i do którego często powracam. Kocham go nie tylko za niesamowite zagęszczenie i wydłużenie, ale i za najbardziej wygodną szczoteczkę jaką miałam. Prosta, delikatna. Przede wszystkim doskonale rozczesująca rzęsy. Na szczoteczkę nie nakłada się zbyt dużo tuszu, przez co można precyzyjnie je pomalować, bez żadnych grudek. Kosmetyk tańszy - 10 zł.

3. Lovely - Pump Up
Tak naprawdę ma wszystko to, co dwa poprzednie tusze. Nieziemsko podkręca i unosi rzęsy. Nie skleja i nie osypuje się. Cena to również 10 zł. Chyba jego najbardziej lubię spośród tych trzech :)

Wszystkie tusze utrzymują się cały dzień i pięknie wyglądają. Są bardzo wydajne i wbrew pozorom - podobne do siebie :) Polecam Wam z całego serducha!

Do następnego postu,
Trzymajcie się :)

Komentarze

  1. Wersja Lovely nie przypadła mi do gustu, ale zielony tusz Wibo wspominam bardzo miło. Pewnie bym do niego wróciła, gdybym nie miała dużych zapasów maskar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo był moim pierwszym tuszem i bardzo go lubiłam. Teraz jednak Lovely bardziej podkręca moje rzęsy i ten efekt zdecydowanie lepiej wygląda :)

      Usuń
  2. tusz z lovely jest moim mega ulubieńcem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje. Może kiedyś się skuszę na tusz Wibo lub Lovely.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim ulubionym jest Lovely, jednak nie każdemu przypada do gustu, zaś o Wibo nie słyszałam złej opinii. Cenowo i tak wychodzą tak samo, więc choć efekt lepszy jest z Lovely, to na pierwszy raz może kup tusz z Wibo :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty