Płyn micelarny Bishojo, czyli hit w mojej pielęgnacji ❤

Ostatnio testowałam dużo płynów micelarnych, poszukując swojego ulubieńca. Długo stosowałam ten produkt, by móc się o nim naprawdę dobrze wypowiedzieć, dlatego zapraszam Was na post, jeżeli jesteście ciekawe mojej opinii :)




Od producenta:
Płyn skutecznie usuwa makijaż, sebum oraz inne zanieczyszczenia. Zawiera Kwas hialuronowy o silnym działaniu nawilżającym i Ekstrakt z Perełkowca Japońskiego, który wzmacnia naczynka krwionośne. Nie narusza warstwy hydrolipidowej naskórka, nie pozostawia filmu na skórze. Idealnie przygotowuje skórę do kolejnego etapu pielęgnacji.


Moja opinia:
Płyn jest jednym słowem GENIALNY, zakochałam się w nim od pierwszego użycia. Początkowo bałam się, że mi się nie sprawdzi, bądź będzie szczypał mnie w oczy, ale na szczęście nie było żadnego z tym problemu :) Bishojo od samego początku zapewniało mi dobre kosmetyki i ten również taki jest. Tutaj otrzymujemy 200 ml buteleczkę z pompką, która ułatwia aplikowanie płynu na wacik. Zapach jest delikatny, bardzo przyjemny :) Cena to ok. 20 zł, więc myślę, że nie jest wygórowana w stosunku do takiego działania i wydajności. Ja zdecydowanie pozostanę przy tym kosmetyku :D


Kochane, ja bardzo Was zachęcam do zakupu tego produktu, ponieważ uważam, że jest on naprawdę wart zachodu. Dajcie mi znać, co Wy o nim sądzicie i jakie są Wasze ulubione płyny micelarne ;*
Buziaki ❤

Komentarze

  1. Krótko, zwięźle i na temat. Jestem ewenementem, nie używam płynów micelarnych co do opakowania, bardzo ładne i zachęcajace, a w czasach gdy jest dużo alegików to warty zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, buleteczka prezentuje się fantastycznie :) Ja płyn używam, bo nie jestem w stanie niczym innym zmyć mojej mascary :D

      Usuń
  2. muszę przetestować :) Kochana gdzie mogę go kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle kocham dowiadywać się o takich nowych rzeczach, tym bardziej ,że mój płyn do demakijażu zaczyna się kończyć więc, to zawsze pomocna informacja w doborze innego
    .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego płynu, ale ma ładne opakowanie. Cena też jest całkiem fajna, a ja uwielbiam płyny micelarne. Na mojej buzi sprawdzają się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest tak samo, dlatego polecam Ci kupić, bo naprawdę fajnie się sprawdza :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty