Żelowa henna do brwi i rzęs od Delia Cosmetics | Efekty, działanie, użycie ❤

Zapewne kojarzycie ostatnią akcję Delii o nowej, ulepszonej wersji kultowej na naszym rynku henny? Delia prezentuje nam jej 3 odcienie i gwarantuje efekt głębokiego koloru brwi i rzęs na około 2 tygodnie. Jeśli jednak nigdy nie miałyście okazji poznać tych produktów to mam nadzieję, że mój dzisiejszy post troszeczkę je Wam przybliży :)


Zacznijmy od tego, iż zabieg robienia henny jest już powszechnie stosowany przez kobiety w różnym wieku. Jest to zdecydowany plus, ponieważ nie zawsze chce nam się codziennie podkreślać brwi. Opakowanie henny kosztuje kilka złotych i zawiera wszystkie potrzebne akcesoria, więc nie musimy wliczać dodatkowych kosztów.


Opis produktu:
Delia - żelowa henna to sposób na piękne i wyraziste brwi, które będą stanowić wspaniałą oprawę oczu. Jest to nowoczesny wymiar bezpiecznej koloryzacji brwi i wygodny sposób w zaciszu domowym. Dzięki żelowej formule, jest łatwa w stosowaniu i profesjonalna. Ponadto posiada nowoczesną formułę aktywatora. Henna w żelu jest to idealnie gładki oraz intensywnie koloryzujący preparat. Metoda idealna dla osób w każdym wieku. Zastępuje codzienne używanie konturówki do brwi. Nadaje brwiom wymarzony kształt i podkreśla oprawę oczu. Jest bezpieczna w stosowaniu, przebadana dermatologicznie. Daje efekt już po 5 minutach od nałożenia. Posiada wydajność do 15 aplikacji oraz trwałość do 2 tygodni.


Moja opinia:
Ja posiadam ciemne i dosyć gęste brwi, więc zależy mi na ich "wyrównaniu" i delikatnym podkreśleniu. Nigdy nie używałam henny, przez co bałam się, że zrobię sobie nią krzywdę. Oczywiście nic bardziej mylnego :) Żelowa formuła sprawdziła się świetnie, ponieważ zabarwiła moje włoski, a nie skórę. Dała delikatny, ale widoczny efekt na cały obiecywany okres. Na moim Instagramie robiłam transmisję właśnie z aplikowania tegoż produktu, zatem mogliście zobaczyć jak to u mnie wyglądało :)
Moim zdaniem henna ta jest genialnym rozwiązaniem i będę używać jej regularnie​. Za 15 ml płacimy jedynie 10 zł, a starcza na naprawdę długo. Nie trzeba tracić czasu i pieniędzy u kosmetyczek :)


Kto z Was używa henny? Ja bardzo polubiłam się z tym rozwiązaniem, przez co nie przysiadam do codziennego dorysowania włosków. Lubicie markę Delia?
Buziaki ❤

Komentarze

Popularne posty