Nowości w ostatnich miesiącach | Schwarzkopf, L'Oreal, AA, MultiBiomask, Selfie Project, Marion, Miya, Delia, Alterra + Sudio Sweden ❤

Ostatnimi czasy, wpadło wiele nowych produktów do mojej kosmetyczki. O dziwo - wszystko do pielęgnacji. Zwracam uwagę na moją cerę, patrząc na kupowane rzeczy.  Dobrą, w miarę naturalną i trochę koreańską pielęgnację stosuję nie tylko ja :) Część z tych kosmetyków mam miesiąc, inne kilka dni. Mam nadzieję, że każdy z osobna super się sprawdzi i będę mogła przedstawić Wam je w ulubieńcach. Tymczasem - zapraszam do notki :)


Jeśli chodzi o produkty do włosów, to ich pielęgnacja nie należy do najtrudniejszych. Nie jest to część, której poświęcam nazbyt dużo czasu. Niestety większość szamponów mocno obciąża moje włosy, dlatego ucieszyłam się, kiedy wyszła nowa, wiosenna wersja szamponu Schauma Fresh it Up! od  Schwarzkopf. Na początku, w oczy rzuca się piękny, delikatny designe opakowania. Produkt zawiera mleczko z kwiatów Passiflory, a do jego zadań zalicza się 48 godzinna czystość, z czym jak najbardziej się zgadzam :) Szampon nadaje włosom lekkości, objętości i odświeżenia. Będzie to chyba mój ulubieniec, bo sprawdza się równie genialnie, co jego poprzednik - z dodatkiem rokitnika :) Cena to ok. 9 zł za pojemność 400 ml.


Nowe w mojej kosmetyczce są maseczki od L'Oreala, AA i MultiBiomask. Jeśli śledzicie mnie na Instagramie, mogliście zobaczyć całą zawartość paczki. Na pewno zrobię osobny post o maseczkach L'Oreala, jednak póki co, nie zauważyłam żadnych efektów. Zaraz po nałożeniu, twarz zaczyna mocno piec i staje się zaczerwieniona. Mało przyjemne uczucie, ale jeśli będą rezultaty to chętnie kupiłabym tę maskę ponownie. Ja posiadam dwie wersje w saszetkach: detoksykująco - rozświetlającą i oczyszczającą. AA według producenta ma oczyszczać i zwężać pory. Twarz zaraz po zmyciu była bardzo miękka i przyjemna w dotyku. Użyłam ją dopiero raz, ale mam nadzieję, że dobrze się sprawdzi. Jeśli chodzi o MultiBiomask, to podejrzewam - nie prędko przetestuję. Mam sporo zaczętych maseczek, które chciałabym w tym miesiącu jeszcze zużyć. Są to dwusaszetkowe maseczki oczyszczające z właściwościami łagodzącymi, bądź nawilżającymi. Bardzo ciekawe i całkiem spore. Każda maseczka kosztuje kilka złotych (z wyjątkiem L'Oreala, którego kupić można teraz jedynie w pełnowymiarowej wersji za 34,99 zł).


Stosunkowo nową marką na naszym rynku, przeznaczoną do młodej i problematycznej cery jest Selfie Project. Od samego początku bardzo zaciekawiły mnie ich produkty i do tej pory miałam jedynie puder matujący. Ostatnio poszerzyłam swoją kolekcję o dodatkowe trzy kosmetyki, czyli chusteczki do demakijażu No Make Up, płyn micelarny oraz żel, peeling i maseczka 3w1. Chusteczki zostawię na wyjazd, płyn micelarny póki co, bardzo dobrze zmywa makijaż, ale ma niestety dość nieprzyjemny zapach :( Natomiast produkt 3w1 mocno peelinguje oraz oczyszcza, ale przy maseczce odczuwam drobne pieczenie skóry. Jestem ciekawa, jak będę je oceniać przy dłuższym stosowaniu ;) 3,99 zł / 10 szt, 11,99 zł / 250 ml, 13,99 zł / 150 ml.


Korzystając z marcowej akcji, postanowiłam przetestować żelową hennę do brwi od Delia Cosmetics. Nigdy nie używałam henny, ale jej recenzja także na pewno pojawi się wraz z efektami w najbliższym czasie :) Liczę, że sprawdzi się dobrze i nie zrobię sobie nią krzywdy. Mam co prawda wszystkie kolory i nie wiem co zrobię z grafitem oraz czernią, gdyż myślę, że to właśnie ciemny brąz będzie odpowiedni. Ja ogólnie posiadam ciemne i dosyć gęste brwi, zatem zależy mi na ich "wyrównaniu" i delikatnym podkreśleniu :) Jest to pojemność 3 ml w cenie 15 zł.


Od niedawna do drogerii Hebe, wprowadziły się kremy marki Miya. My Wonder Balm prezentują się w czterech wariantach (zielony, różowy, żółty oraz niebieski). Mój krem jest nawilżająco-odżywczy z dodatkiem masła mango - Hello Yellow. Ma bardzo ładny, świeży, cytrusowo - słodki zapach. Przez okres, w którym go używałam, produkt bardzo ładnie odżywił moją twarz. Przeznaczony jest tak naprawdę do wszystkiego: pielęgnacja dłoni, szyi, dekoltu, ogólny nawilżacz. Zostawia widoczną, świecącą się warstwę, natomiast sprawdza się idealnie jako baza pod makijaż :) Bardzo się z nim polubiłam i myślę, że kiedy wykończę pozostałe, to z chęcią kupię go ponownie :) Pojemność całkiem duża - 75 ml za cenę 29.99 zł.


Moja kilku tygodniowa zdobycz to emulsja oczyszczająca do twarzy Alterra z Bio granatem. Produkt w głównej mierze zawiera masło shea i aloes, które dodatkowo nawilżają twarz. Kosmetyk przeznaczony jest do cery bardzo suchej, czyli u mnie powinna sprawdzać się dobrze. Wstępnie uważam, że dobrze oczyszcza i fajnie się sprawdza :) Zapach podczas mycia z początku średnio mi odpowiadał, ale teraz nie zwracam już na niego uwagi. W trakcie oczyszczania mam uczucie tłustej ochronki, jednak momentalnie znika po wytarciu buzi. Chyba dodam go do ulubieńców :D 8,49 zł / 125 ml.


Jeśli czytacie mnie trochę dłużej lub znacie z social mediów, mogliście dostrzec, iż nie jestem fanką olejków do twarzy. Zawsze bałam się, że przetłuszczą moją cerę i nie będę zadowolona z efektów. Mimo to, zaczęłam używać dwóch od Marion (z przyciskiem na ten z makadamią). Przeznaczone są one do włosów, ciała oraz twarzy. Mają odżywiać, chroniąc kolor włosów, jak i ujędrnić i regenerować skórę. Również super nawilżają i nie mam problemu z cerą. Niestety opakowanie jest raczej słabo zrobione. Ciężko wydostać kosmetyk i wszystko wokół się rozlewa​ :( Być może jest tak tylko w ten jednej, feralnej buteleczce. Tak czy inaczej, nie przesadzam z ilością i włączyłam tego typu oleje do pielęgnacji. Jest to koszt mniej więcej 10 zł za 25 ml.


Ostatnią rzeczą, tym razem nie kosmetyczną są bezprzewodowe słuchawki Sudio Sweden :) Muszę przyznać, że bardzo się z nimi polubiłam. Nie trzeba mieć w dłoni smartfona, żeby słuchać muzyki czy oglądać ulubione filmy. Dodatkowo design wręcz zachwyca schludnymi słuchawkami i skórzanym etui. Dla mnie bomba :) A dla Was mam kod rabatowy - KOSMETYCZNIE15 na wszystko :D Zapraszam Was na stronę www.sudioswedem.com/pl :)


To tyle z nowości z ostatniego kwartału :) Dajcie znać jak sprawdziły się te produkty u Was i jakie nowości wpadły do Waszych kosmetyczek w ostatnim czasie ;* Koniecznej napiszcie, czy post Wam się spodobał :)
Buziaki :)

Komentarze

Popularne posty