Magnetic Play Zone HAMSTER, czyli co myślę o kasetkach Vipera

Cześć!
Przychodzę dziś do Was z Magnetic Play Zone HAMSTER, czyli opowiem nieco o magnetycznych kasetkach Vipery. Prawdę powiedziawszy, jest to moja pierwsza paletka tej marki i byłam bardzo ciekawa jak mi się sprawdzi. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam Was serdecznie na post :)


Pierwszym produktem i zarazem moim ulubionym, jest Błyszczyk Młodości do Ust '#BU02 sweetheart'. Ma aplikować kuszący blask nawilżenia i wzmacniać wrażenie pełnych, jędrnych ust. Powiem Wam, że jestem zakochana w tym kosmetyku. Błyszczyk zostawia piękny, delikatny efekt na ustach. Nawilża i lekko zmiękcza, przez co usta wyglądają na bardzo zadbane. Produkt prezentuje się genialnie do każdego makijażu oraz wygląda kusząco i bardzo zjawiskowo! Polecam Wam jednak uważać, bo ja niechcący przy otwieraniu, wbiłam paluch w ten cudowny kosmetyk :( Brawo ja! :D


Zdecydowanie pięknym kolorem szminki jest '#SU04 gallop' z palety szminek "Stay On". Ma cudowny, mocny odcień różu, który utrzymuje się całkiem dobrze na ustach. Dobrze nawilża, jest trwała i również bardzo wydajna. Pigmentacja jest rewelacyjna, cudownie podbija kolor moich ust. Raczej jestem zwolenniczką nudziaków bądź bardzo delikatnych róży, ale ten naprawdę podbił moje serce. Noszę go bardzo często, nakładając zarówno palcem, jak i pędzelkiem. Za każdym razem, gdy mam go na ustach, dostaję pytania co to, tak więc właśnie to :)


Ostatnim produktem o dwukierunkowym działaniu jest liner do brwi i powiek '#EE03 w odcieniu ashen brown'. Można go aplikować na sucho oraz na mokro. Jak dla mnie jest to świetne rozwiązanie w makijażu. Pomalowana nim brew, wzmacnia efekt Smoky Eye z użyciem tego samego produktu. Ja najczęściej używam go do oczu, choć zdarza się, że do zwykłego, dziennego makijażu pomaluję również i brwi.


I to tyle z tego postu! Starałam się pisać krótko i zwięźle, jednak wprowadzając wszystkie istotne informacje. Moim zdaniem, taka kasetka jest świetnym rozwiązaniem, jeżeli lubicie wielofunkcyjność, często wyjeżdżacie lub po prostu chciałybyście mieć najlepiej wszystko w jednym miejscu. Magnesy są w stanie złapać wiele takich "wkładów" produktowych. Ja na pewno dopełnię swojego HAMSTER'A o kilka dodatkowych :)
A jak Wam podoba się takie rozwiązanie? Lubicie produkty Vipera? ;*
Buziaki ❤

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. To prawda!! Można mieć wszystkie produkty w jednym miejscu :)

      Usuń
  2. fajnie to wygląda, z Vipery miałam tylko puder, ale to już dawno temu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pudru jeszcze nie miałam, a więc chętnie wypróbuję :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty