Moje kosmetyki od Lovely | Co lubię i co polecam?

Poprzedni post z kolekcją kosmetyków, był o marce Wibo. Dziś natomiast chciałabym przedstawić Wam trochę produktów Lovely, czyli braterskiej szafie. Te notki piszę odnoście Rossmann'owskiej promocji - 49%, która odbędzie się za miesiąc, ponieważ dużo osób pytało mnie o kosmetyki :)  No to do dzieła!


Pierwszymi produktami, będą oczywiście kosmetyki do ust. Zacznę od konturówki Perfekt Line. Moja jest w odcieniu 3, czyli chłodnym koralu z domieszką brzoskwini. Jest to naprawdę śliczny kolor i nadaje się do wielu makijaży :) Jeśli chodzi o aplikację to jest ona standardowa, a kredkę trzeba ostrzyć. Formuła jest mocno zbita, dająca satynowo-matowe wykończenie. Niestety jest ona troszeczkę tępa, ale utrzymuje się około 4, 5 godzin. Myślę więc, że można jej to wybaczyć :D Produkt kosztuje 6,50 zł.


Kolejnym kosmetykiem jest tym razem pomadka do ust Creamy Color w numerku 8. W przeciwieństwie do poprzedniego, ten produkt bardzo gładko się rozprowadza, jednak nie jest już tak trwały. Po godzinie, maksymalnie dwóch, pomadka jest do poprawy. Troszkę nierównomiernie się rozprowadza, choć da się to uregulować. Ja nie polecam tego produktu, ale jeśli chcecie to znaleźć ją możecie za 12 zł :)


Lovely Extra Lasting jest ostatnio hitem wśród YouTube. Ja, skuszona pozytywnymi opiniami i niską ceną nie mogłam się na nią nie skusić. Matowy lip gloss ma długotrwałą formułę, natomiast bardzo niekomfortową. Mocno ściąga i wysusza usta, przez co noszenie go dla mnie jest niemożliwe. Na blogu pojawił się post o tej pomadce, tyle że w innym numerku i sprawdzał się dość dobrze, dlatego nie wiem co jest z moim odcieniem. Tak czy inaczej wiem, iż wiele osób ją zachwala, zatem myślę, że za 10 zł warto przetestować :)


Następnie przejdę może do totalnego bubbla u mnie, czyli eyelinera Fast Dry. Byłam zachwycona, kiedy dostałam go na święta i od razu będąc w domu, się nim pomalowałam. Niestety ma bardzo gibki aplikator, przez co ciężko wyrysować nim prostą kreskę. Dodatkowo po zaschnięciu, po chwili bardzo się kruszy i nie wytrzymuje nawet 20 minut :( Zostawiłam go jednak i pędzelkiem z Sephory uczę się malować kreski :)  3 g kupicie już za 8 zł.


Dalej mam lakier Gloss Like Gel, który tym razem jest już fajnym produktem. Daje śliczny połysk i utrzymuje się bez top coat'u mniej więcej 4 dni. Wprawdzie nie używam go zbyt często (co widać :D) ale jest całkiem w porządku :) Jest również łatwo dostępny oraz tani - 6,50 zł / 8 g :)


Mój zdecydowany ulubieniec ulubieńców to tusz do rzęs Curling Pump Up. Przepięknie wydłuża rzęsy, lekko pogrubia i podkręca. Nie jest to efekt "muchy" czy "pajęczego spojrzenia", wygląda naturalnie, ale bardzo ładnie. Mascara utrzymuje się cały dzień, nie osypuje i nie skleja. Formuła nie gęstnieje nawet po 6 miesiącach :) Jak na razie mój faworyt za 13 zł, którego polecam wszystkim!


Nie jestem fanką kredek do oczu, dlatego Professional Eye Pencil przeznaczyłam do... brwi :D Ma wprost idealny odcień i woskową formułę, która zbija włoski, dodając pigmentu. Z drugiej strony zawiera gąbeczkę, umożliwiającą delikatne wypełnienie początku brwi. Jest to chyba jedna z lepszych i tanich zarazem alternatyw do makijażu brwi, zaś można ją wykorzystać do kilku czynności. Mnie przekonuje cena 7 zł, choć pojemność to jedyne 0,30 g :)


Także to tyle z tego, co chciałam Wam dziś pokazać. Mam na, że skorzystacie z mojej propozycji i pokierujecie się nią na zakupach :)
Buziaki, do następnego ❤

Komentarze

  1. Uwielbiam z tej marki produkty do ust i lakiery. Ta pomadka jest ekstra, dobra jakość i niska cena, może się skuszę na coś do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie do oczu oprócz tej kredki nic nie miałam, natomiast kredka u mnie sprawdza się super :)

      Usuń
  2. Moim ulubieńcem tej marki jest zdecydowanie przedstawiony wyżej tusz do rzęs :) Na co dzień idealny, jednak na większe wyjścia czy imprezy używam tuszy marki Maybeline :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używałam, ale od dawna mam ochotę któryś przetestować. Który polecasz najbardziej? :)

      Usuń
  3. Polecam Ci K'Lips od Lovely! Świetny matowy błyszczyk z dopasowaną kredką do ust w zestawie, fajnie się sprawdza i długo się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koczowałam na Neautral Beauty, jednak nie mogę znaleźć tego odcienia. Mam nadzieję, że nie ściąga ust, bo nie cierpię takich formuł :(

      Usuń
    2. Nie ściąga, mam Milky Brown i Pink Poison, i dobrze się nosi, usta są miękkie :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię ten żółty tusz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Sprawdza się fantastycznie, a przede wszystkim nie gęstnieje po kilku miesiącach :) Przez to nie trzeba wydawać co dwa miesiące pieniędzy, choć 13 zł to nie jakiś specjalny majątek :D

      Usuń
  5. uwielbiam kosmetyki lovely! są nie drogie, a naprawdę dobre:) ten tusz w żółtym opakowaniu miałam już tyle razy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Według mnie nie zawsze warto inwestować w drogie kosmetyki z nie wiadomo jakich półek, skoro mamy tak świetne, drogeryjne marki :)

      Usuń
  6. Mam ten tusz, konturówkę i pomadkę w płynie i jestem mega zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja z matowej nie jestem do końca zadowolona :( Wysusza i ściąga mi usta, a nie komfortowe produkty są dla mnie zdecydowaną katastrofą :(

      Usuń
  7. Tusz bardzo lubię i używałam kiedyś bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, a jakiej mascary używasz obecnie? Szukam jakiejś alternatywy dla tego, natomiast i tak bardzo, bardzo go lubię :) Niestety nie pogrubia na maksa, ale daje radę z pozytywnym efektem :P

      Usuń
  8. Bardzo lubię tę mascarę curling up :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dużo osób ją lubi :) Ostatnio poleciłam ją przyjaciółce, bo dla mnie tusz jest najlepszy :)

      Usuń
  9. Miałam już tusz z pupy, bourjois ale to najlepszy to ten z lovely a kosztuje trochę ponad 10 zł ; o dla mnie to czary taka cena a tak działa ;) kredki do oczu też używałam do brwi ponieważ ciężko mi znaleźć odpowiedni dla mnie kolor;) z tanich kosmetyków polecam także podkład ingrid mineral silk&lift ;)

    Mój blogObserwuje i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja testowałam z Wibo, L'Oreala i kilku innych marek, które również w przypadku Lovely nie miały szans. Były raczej pogrubiające, nizeli miały coś wspólnego z wydłużeniem rzęs, a to na tym najbardziej mi zależy :(

      Usuń
  10. Uwielbiam te kosmetyki mimo iż na razie były to tusz do rzęs i K lip

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę znaleźć odcienia Neutral Beauty, ale jak będą na promocji to na pewno się skuszę na jakiś odcień :)

      Usuń
  11. fajne tanie mazidła które dobrze się u mnie spisują:) co chcieć więcej:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami dużo lepsze okazują się takie, które kosztują parę złotych :)
      Ja również obserwuję i pozdrawiam ;*

      Usuń
  12. Długo szukam odpowiedniego tuszu i wydaje mi się że dzięki tobie znalazłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo zachwalany, naprawdę Ci polecam :) Zwłaszcza na promocji! To już dopiero groszowe sprawy :D

      Usuń
  13. Z Lovely znam tylko lakiery, za którymi zresztą nie przepadam. Pozytywne opinie o tuszu czytam już o przynajmniej trzeciej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z lakierami się nie znam, ale myślę, że jakieś sobie kupię na promocji i zobaczę jak się sprawdzają :)

      Usuń
  14. WOW! Kochana, kolory płynnych i nie tylko pomadek są mega! <3 Zakochałyśmy się w tej czerwieni ^^ Naprawdę bardzo fajny wpis ;) Lakier ma mega odcień :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier w rzeczywistości nie do końca oddaje swój wygląd, ale jako tako się sprawdza :) Bardziej Wibo jest mi znane z tej kategorii. Buziaki ;*

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Właściwie cała gama kolorystyczna konturówek ma przepiękne odcienie :) Dodatkowo jest tania i łatwo dostępna, czyli samiutkie plusy :)

      Usuń
  16. Bardzo lubię Lovely Extra Lasting mam 3 i chce zakupić jeszcze jedną :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, że Ci się sprawdziła :) U mnie jest dość niekomfortowa, za to pomadki z Delii to magia *.*

      Usuń
  17. Tusz podrażnia mi oczy, pomadka kremowa brzydko zachowuje się na ustach chwilę po aplikacji, ale ciągle nie miałam konturówki i jestem jej ciekawa 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro, że nie sprawdziły Ci się te produkty :( Może więc konturówka okaże się kosmetyczną perełką?! :)

      Usuń
  18. Tusz miałam i niestety dawał na moich rzęsach dość marny efekt :( Szminka właściwie wydaje się ok, ale po dłuższym użytkowaniu coś mi w niej nie gra. Niektóre produkty dopiero mam w fazie testów :)

    Pozdrawiam,
    Livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze mówiąc, bardzo lubię te tanie, drogeryjne marki :) U mnie sprawdzają się dobrze, choć wiadomo - znajdą się i rozczarowania :(

      Usuń
  19. też uwielbiam ten tusz <3 kiedyś używałam z tej firmy lakierów ale potem przerzuciłam się na te z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja szalałam na tej wyprzedaży :D I też kupiłam tą szminkę. Stosuję ją codziennie i po prostu uwielbiam :) Poza tym kupiłam puder, lakier Astora. Właściwie nie stosuję zbyt wiele kosmetyków, bo wolę naturalne produkty, który wykorzystują nasze zioła polskie lecznicze, np. płyn do przemywania twarzy z rumiankiem, czy wcierka do włosów z miętą. polecam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty