Konturówki do ust od My Secret, czyli I Love My Style ❤

Produkty do ust to niewątpliwie ulubiony kosmetyki do makijażu każdej kobiety! Występują one w wielu postaciach, m. im. pomadek, konturówek, markerów, błyszczyków, itp. Każda z nas woli coś innego, dlatego zwolenniczką lip liner'ów przedstawiam cztery, przepiękne kredki od My Secret! Zapraszam serdecznie :)

Od producenta:
Pokochaj swój styl w makijażu! Wypróbuj hipoalergiczną kredkę do ust, która sprawi, że Twoje usta będą zjawiskowe. Zawiera  naturalne woski i oleje oraz  witaminę E.


01 Party Pink to idealny róż do ożywienia makijażu. Wygląda bardzo dziewczęco i pięknie prezentuje się na ustach :)

02 Nude Lips to zdecydowanie mój kolor! Najbardziej spodobał mi się ze wszystkich dostępnych ❤ Jednym słowem - najlepszy nudziak, który u mnie, nie wygląda zbyt blado.

03 Coral to chłodny, jednak nadal ostry koral. Jest jednak dość ciekawy, choć chyba nie dla mojej urody :(

04 Marsala to chyba jeden z ładniejszych odcieni dzisiejszego zestawienia. Przybrudzona wiśnia zdecydowanie przypadła mi do gustu! :)


Moja ocena:
W drogerii wszystkie kolory bardzo mi się spodobały. Konturówki są bardzo miękkie i idealnie rozprowadzają się na ustach. Konsystencja tych kosmetyków jest kremowa, wszystkie są świetnie napigmentowane. Wykończenie wygląda u mnie na takie półmatowe, naprawdę ładnie się prezentują. Co do trwałości... Według mnie zbyt szybko się ścierają. Utrzymują się tak ze dwie godzinki, a po tym czasie niestety trzeba poprawić makijaż ust. Kredki musimy temperować, dlatego dla niektórych będzie to mało wygodne, natomiast mnie nie przeszkadza to jakoś specjalnie. Konturówki kupić możecie w drogerii Natura za 7,49 zł. Ich pojemność wynosi 1,4 g, więc chyba jest ona neutralna :)


Ja kosmetyki do ust bardzo lubię i również polubiłam te :) Są fajne, nie wyróżniają się niczym specjalnym, ale mają bardzo ładne odcienie :) Prawdopodobnie kupię ponownie kolor Nude oraz Marsala, ponieważ te najbardziej przypadły mi do gustu.
Jak sprawdziły się u Was? Polubiłyście się z nimi?
Buziaki ❤

Komentarze

  1. Party Pink najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gustuję w nudziakach i chłodnych, brudnych różach :) Takie chyba najbardziej do mnie pasują :D
      Buziaki ;*

      Usuń
  2. Miałam kiedyś, i masz racje dość szybko się ścierają :)
    Poza tym mi bardzo podobały się na ustach.
    Pozdrawiam !

    https://testowo-opiniowo.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie, no nie są to najgorsze produktu do ust, ale trwałość jest kiepska :( Kolory mega mi się podobają, może z jakimś bezbarwnym tintem, utrzymywały by się dużej?! :)

      Usuń
  3. Jeśli konturówki są nietrwałe - odpadają. Kredka do ust wg mnie musi sie dobrze trzymać, tak samo jak szminka. Ja lubię konturówki transparentna z Artdeco, ale bardziej nadaje sie jako baza. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mam takie samo zdanie :)
      Nigdy nie miałam kosmetykow z Artdeco, być może skuszę się na jakieś :)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  4. Kolor "nude lips" wygląda interesująco :) Moze sie skusze jak we wtorek będę jechać na małe zakupy, tym bardziej ze na marke my secret w naturze do 1 marca jest promocja -40% ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dzięki za info ❤ Ja też chętnie się przejadę i dokupię kilka rzeczy :)

      Usuń
  5. mhm... którą wybrać? xDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, gama kolorystyczna napawa stresem :D

      Usuń
  6. JAK DLA MNIE PARTY PINK... przyciąga uwagę... Z pewnością przyciągnie i do moich ust... muszę wypróbować.. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że się sprawdzi :) Ja pokochałam nude, ale i marsala wydaje się być dla mnie naprawdę dobra :)

      Usuń
  7. fajnie wyglądają te konturówki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobają :) No i oczywiście prześlicznie wyglądają w mojej toaletce :D Buziaki ;*

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Chyba najbardziej wpadła mi w oko w Naturze. Był to odcień zupełnie inny od tych, które stały nieopodal i od razu skradł moje serce :) Konturówka sprawdza się naprawdę dobrze i jest świetnie napigmentowana, a to w naszych czasach jest ogromnym plusem ;*

      Usuń
  9. Nie próbowałam tych produktów, ale ze względu na słabą trwałość nie wiem czy się zdecyduje. Polecam za to konturówki Catrice!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trwałość nie powala, ale jednen taki kosmetyk zawsze można mieć na jakieś krótkie wyjścia czy szybkie zakupy :)

      Usuń
  10. Z reguły nie używam konturówek, ale te kolory są bardzo ładne i może je wypróbuję chociaż są krótkotrwałe :( Fajna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy nie przepadałam za owymi produktami. Było mi to zbędne i zupełnie nie robiące różnicy, jednak naprawdę je polubiłam :D
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  11. Kurcze szkoda, że się szybko ścierają.. ostatnio właśnie duża uwagę przykuwam do trwałości, bo mam dość ciągłego poprawiania makijażu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie do końca Ci się sprawdzi :( Na krótkie spotkanie o owszem, ale po dwóch godzinach polecam przejrzeć się w lusterku :(
      Buziaki ;*

      Usuń
  12. Chętnie bym zobaczyła swatche tych konturówek, ale myślę, że nudziak mógłby być dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Twoich cudownych włosów na pewno by pasował ;*
      Buziaki Kochana :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty